Regulaminy
Regulamin sklepu internetowego
(wersja 1, obowiązuje od 28.12.2025 r.)
Zanim dokonasz zakupu zachęcam do zapoznania się z ogólnymi warunkami, zasadami oraz sposobem sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego klubspotkanie.pl
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.klubspotkanie.pl prowadzony jest przez Mariusza Kwiatkowskiego prowadzącego działalność pod firmą Klub Spotkanie Mariusz Kwiatkowski z siedzibą w Chorzowie wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą (CEIDG) o numerze NIP 625-100-78-53, REGON 272734961.
-
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej i jest skierowane wyłącznie do konsumentów albo do przedsiębiorców.
-
Warunkiem koniecznym dla zawarcia Umowy Sprzedaży jest zaakceptowanie niniejszego Regulaminu.
-
Wszelkie postanowienia Regulaminu dotyczące „Konsumenta” odnoszą się do Użytkowników będących osobami fizycznymi, którzy zawierają Umowę:
-
niezwiązaną bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub
-
jako przedsiębiorcy prowadzący jednoosobowo działalność gospodarczą, gdy umowy te są bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, a z ich treści wynika, że nie posiadają one dla tych osób charakteru zawodowego.
-
W ramach korzystania ze Sklepu zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz w szczególności zabrania się:
-
rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu spamu
-
dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w ramach formularzy znajdujących się w Sklepie.
-
Kontakt ze Sprzedawcą: e-mail sklep@klubspotkanie.pl, tel. 518-33-09-44.
II. DEFINICJE
-
Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.
-
Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
-
Formularz zamówienia – Usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
-
Formularz zapisu – formularz dostępny na stronie Sklepu umożliwiający na newsletter celem otrzymywania Treści cyfrowych.
-
Klient, Kupujący - (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
-
Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Konto - Usługa elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane osobowe podane przez Usługobiorcę oraz historia zamówienia w Sklepie.
-
Koszyk – element oprogramowania Sklepu internetowego, w którym widoczne są wybrane Towary do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
-
Newsletter - Usługa elektroniczna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej automatyczne otrzymywanie cyklicznych Treści cyfrowych zawierających informacje o ofertach, nowościach i promocjach w Sklepie internetowym.
-
Operator płatności – Sky-Pay – spółka ….. z siedzibą w …... (adres siedziby: ul. …...) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem ……..., NIP: …………………… .
-
Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych lub wpłata przy odbiorze Towaru – w zależności od wybranej formy płatności i zamówionego Produktu.
-
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
-
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
-
Przedsprzedaż - Towar, który w momencie złożenia Zamówienia nie jest dostępny. Przewidywany początek dostępności Przedsprzedaży określony jest każdorazowo na karcie Towaru oznaczonego jako Przedsprzedaż. Ilekroć w Regulaminie mowa jest o Towarach, dotyczy to również Przedsprzedaży, chyba że co innego wynika z treści danego postanowienia.
-
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
-
RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
-
Sklep internetowy lub Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://klubspotkanie.pl/ oraz na odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać Zamówień i zakupów.
-
Sprzedawca, Usługodawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod Klub Spotkanie Mariusz Kwiatkowski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 625-100-78-53, REGON 272734961.
-
Towar – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, oferowana do sprzedaży w określonej objętości lub ilości.
-
Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
-
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży zawierana albo zawarta między Kupującym a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę sprzedaży rozumie się też, stosowanie do cech Towaru, umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
-
Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
-
Usługobiorca - (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
-
Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
-
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
III. MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE
-
W celu dokonania zakupu nie jest konieczne posiadanie sprzętu komputerowego o szczególnych warunkach technicznych lub innych urządzeń elektronicznych.
-
Wystarczające warunki dające możliwość dokonania zakupu to:
-
dostęp do urządzenia podłączonego do sieci Internet;
-
zainstalowany i aktualny system operacyjny oraz przeglądarka internetowa;
-
posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail);
-
posiadanie pakietu oprogramowania – pakietu oprogramowania biurowego Microsoft Office lub jego odpowiednika.
-
Kupujący może korzystać z udostępnionych funkcji Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowanie Sklepu oraz innych klientów.
-
Zabrania się Klientowi korzystania z innych Kont klientów oraz udostępniania swojego konta innym osobom. Klient jest obowiązany do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
IV. KORZYSTANIE ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
-
Podczas korzystania ze Sklepu Użytkownik zobowiązuje się do:
-
używania funkcjonalności Sklepu wyłącznie do składania prawnie wiążących zapytań i zamówień,
-
nieskładania fałszywych lub nieuczciwych zamówień.
W razie wystąpienia podejrzenia, że złożono tego rodzaju zamówienie Sprzedawca postara się, w możliwym zakresie, skontaktować z Klientem w celu weryfikacji prawdziwości powyższych podejrzeń, w zależności od posiadanych danych kontaktowych, a w razie potwierdzenia powyższych podejrzeń Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie i powiadomić Klienta o zaistniałej sytuacji,
-
podania prawdziwego i dokładnego adresu e-mail, adresu do korespondencji lub innych danych kontaktowych. A w przypadku braku podania wszystkich wymaganych informacji, nie będzie mógł złożyć zamówienia.
-
Składając zamówienie, Użytkownik oświadcza, że jest pełnoletni i posiada pełną zdolność do czynności prawnych do zawierania Umów.
V. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
-
W Sklepie dostępne są następujące Usługi elektroniczne:
-
Konto klienta;
-
Formularz Zamówienia
-
Newsletter.
-
Usługi elektroniczne wymienione powyżej mają charakter nieodpłatny i świadczone są przez czas nieograniczony, chyba że w opisie danej usługi wynika inaczej.
-
Tryb postępowania reklamacyjnego:
-
reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego, z wyłączeniem procedury reklamacji Towaru, Usługobiorca może składać na adres mailowy lub pocztowy Sprzedawcy,
-
zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji,
-
Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
VI. USŁUGA PROWADZENIA KONTA
-
Rejestracja Konta następuje poprzez wypełnieniu Formularza rejestracji oraz potwierdzenie rejestrację poprzez kliknięcie w przesłany na podany przez Usługobiorcę adres e-mail link autoryzacyjny.
-
W trakcie wypełniania Formularza Rejestracji, Klient powinien zapoznać się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
-
Usługa świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony;
-
utworzenie Konta umożliwia dostęp do panelu klienta i ułatwia mu składanie kolejnych zamówień bez konieczności podawania swoich danych oraz umożliwia sprawdzenie stanu zamówienia;
-
usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny rezygnacji z Konta poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy na jego adres mailowy;
-
w trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Sprzedawca wyraźnie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych odbiorcach tych danych.
VII. USŁUGA FORMULARZA ZAMÓWIENIA
-
Składając Zamówienie Kupujący zobowiązany jest do wypełnienia Formularza zamówienia.
-
Usługa świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy.
-
Usługa ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia.
VIII. USŁUGA NEWSLETTERA
-
Rejestracja na listę mailingową prowadzoną przez Usługodawcę niezbędne jest wypełnienie Formularza zapisu na newsletter poprzez podanie swoich danych osobowych i potwierdzeniu mailowym (double opt-in)
-
Usługa świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony;
-
Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny rezygnacji z otrzymywania newslettera poprzez wypisanie się z niego naciskając przycisk „Wypisuję się” (lub zwrot analogiczny).
-
Warunki zapisu oraz korzystania z bezpłatnych treści cyfrowych w postaci newslettera oraz lead magnetu zostały opisane w odrębnym dokumencie pn. Regulamin Newslettera.
IX. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE
-
Dla złożenia Zamówienia Klient musi przejść całą procedurę zakupu online, tj.
-
dodać wybrany Towar do koszyka,
-
wypełnić Formularz zakupu, zaakceptować Regulamin (obligatoryjnie),
-
dokonać płatności klikając w przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, albo alternatywnie brzmiący przycisk.
-
Klient może składać zamówienia w Sklepie przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
-
Klient w celu dokonania zakupu nie musi zakładać Konta, wówczas zawiera umowę jako Gość (osoba bez rejestracji). Założenie Konta jest opcjonalne (proces zakładania konta omówiony w kolejnym paragrafie).
-
W odpowiedzi na Zamówienie niezwłocznie wysyłana jest do Klienta na adres mailowy, automatyczna wiadomość z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i rozpoczęcia jego weryfikacji.
-
Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, Sprzedawca wysyła do Klienta na podany adres e mail wiadomość z:
-
potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży (akceptacja Zamówienia w zakresie Towarów wskazanych w wiadomości); albo
-
informacją o nie przyjęciu wszystkich Towarów do realizacji, złożonych w ramach Zamówienia, w związku m.in. z brakiem płatności lub brakiem na stanie albo z innych powodów wskazanych przez Sprzedawcę uniemożliwiających realizację Zamówienia.
-
Z chwilą otrzymania powyższej wiadomości e-mail między Klientem, a Sprzedawcą zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
-
W przypadku braku możliwości przyjęcia wszystkich lub niektórych złożonych w ramach Zamówienia Towarów do realizacji, Sprzedawca kontaktuje się indywidualnie z Klientem.
X. PRZEDSPRZEDAŻ ORAZ AUTOMATYCZNE DOPASOWANIE CEN
-
Przedsprzedaż umożliwia złożenie zamówienia i dokonanie zakupu przed premierą w specjalnej obniżonej cenie (przedsprzedażowa cena).
-
Termin dostępności materiałów objętych przedsprzedażą znajduje się w opinie Towaru objętego przedsprzedażą.
-
Przedsprzedaż nie może być łączona z innymi promocjami, chyba że zostało to inaczej wskazane w opisie oferty przedsprzedażowej.
-
Zakupione podczas przedsprzedaży Towary są realizowane w kolejności dokonanych Zamówień, zgodnie z poniższymi postanowieniami Regulaminu w zakresie kosztów, sposobu i terminu dostawy, chyba że inaczej zostało wskazane w ofercie przedsprzedażowej.
-
Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowywaniu ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania przez Klientów decyzji.
XI. OFEROWANE METODY I TERMIN PŁATNOŚCI
-
Sprzedawca udostępnia różne sposoby płatności z tytułu Umowy sprzedaży, tj.:
-
płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki;
-
płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
-
płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Sky-Pay.
-
Możliwe aktualne sposoby płatności określone na podstronie danego Towaru, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
-
Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem upoważnionych serwisów.
-
W przypadku wyboru płatności przelewem Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Po bezskutecznym upływie terminu do zapłaty Umowę uważa się za niezawartą.
XII. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY
-
Dostawa dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Koszty dostawy, w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe, ustalane są w trakcie w trakcie składania Zamówienia zgodnie ze obowiązującymi stawkami przewoźników.
-
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru:
-
przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa;
-
przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa;
-
paczkomat.
-
Średni termin dostawy do Klienta wynosi do 3 Dni Roboczych, chyba że w opisie lub w trakcie składania Zamówienia podano inaczej. Na termin dostawy składa się:
-
czas księgowania zapłaty 1 do 2 dni roboczych (jeśli wybrana została opcja: przelew tradycyjny)
-
czas kompletowania Towaru wynosi od 1 do 3 Dni Roboczych.
-
dostawa Towaru przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 3 Dni Roboczych (dostawa następuje wyłącznie w Dni Robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
-
Sprzedawca może umożliwić Klientowi odbiór osobisty w siedzibie firmy, w szczególności, jeśli usługa taka została udostępniona dla danego Towaru.
-
W przypadku odbioru osobistego Towar będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 3 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Towaru lub w trakcie składania Zamówienia podano inaczej. Powyższy termin liczony będzie:
-
przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy;
-
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
XIII. BRAK ZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ (REKLAMACJA)
-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Konsumenta, w zakresie niezgodności Towaru z umową wynika z ustawy o prawach konsumenta.
-
Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową wynikający z niewłaściwego zamontowania towaru, jeżeli:
-
zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność;
-
niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez Sprzedawcę lub osobę trzecią.
-
Reklamacje mogą być składane pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy użyciu formularza reklamacyjnego stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu.
-
informację i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia niezgodności Towaru z umową;
-
żądania naprawy lub wymiany, jeżeli Konsument składa po raz pierwszy reklamację danego Towaru albo odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny – jeżeli składana jest ponownie reklamacja;
-
danych kontaktowych składającego reklamację.
Powyższe wymogi stanowią jedynie zalecenie i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
-
Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową.
-
Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość Towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową.
-
Jeżeli Konsument wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, obniżenie musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z umową.
-
Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu cen.
-
Sprzedawca rozpatruje reklamację drogą korespondencji elektronicznej, wysłanej na adres elektroniczny reklamującego.
-
Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim go nabył.
-
Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
-
Konsument udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta Towar na swój koszt.
-
Jeżeli Towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Towaru z umową, Sprzedawca demontuje Towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z umową, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z umową, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru.
-
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności Towaru z umową.
-
Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługujące Konsumentowi stosuje się również wobec Przedsiębiorców na prawach konsumentów.
XIV. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów za wyjątkiem kosztów zmniejszających wartości Towaru będących wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
-
Termin dla odstąpienia od umowy liczony jest:
-
w przypadku Umowy sprzedaży – od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub upoważnioną przez niego osobę trzecią, a w przypadku Umowy Sprzedaży obejmującej więcej niż jedną sztukę Towaru, które są dostarczane partiami lub w częściach, od dnia objęcia w posiadanie ostatniej partii lub ostatniej części;
-
w przypadku umów o świadczenie Usług – od dnia zawarcia umowy.
-
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku:
-
Świadczenia usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
-
Gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
-
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy stanowiący załącznik do niniejszego Regulaminu.
-
Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
-
W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru.
-
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).
-
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
-
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres siedziby Sprzedawcy.
-
Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
-
Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez Konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść Konsument:
-
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;
-
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru;
-
W przypadku Usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
-
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy której przedmiotem jest do umów:
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
-
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
-
Uprawnienie odstąpienia od umowy przysługujące Konsumentowi stosuje się również do Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
XV. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
-
Postanowienia niniejszego punktu dotyczą wyłącznie Klientów (zwanych także Usługobiorców) nie będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
-
Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
-
W wypadku Klientów nie będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Towaru przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia. W takim wypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
-
W razie przesłania Towaru do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
-
Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.
-
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
-
Odpowiedzialność Sprzedawcy, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia Umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
-
Ewentualne przyszłe spory powstałe między Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
XVI. WERYFIKACJA OPINII W SKLEPIE INTERNETOWYM
-
Do publikacji opinii uprawnieni są Klienci, którzy dokonali zakupu w Sklepie internetowym i korzystali z Towaru. Zamieszczenie opinii jest możliwe w każdym czasie.
-
Sprzedawca może udostępnić Kupującym możliwość zamieszczania opinii o Sklepie, Sprzedawcy lub Towarach — w ramach Sklepu lub serwisów zewnętrznych należących do osób trzecich. W takim przypadku do zamieszczania opinii stosuje się postanowienia niniejszego rozdziału.
-
Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie i są dostępne dla wszystkich odwiedzających Sklep.
-
Sprzedawca publikuje zarówno pozytywne jak i negatywne, jeśli takie pochodzą od Klientów, którzy dokonali zakupu w Sklepie i używali Towar.
-
Klient powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny.
-
Zakazane jest zamieszczanie opinii:
-
bez uprzedniego dokonania zakupu w Sklepie;
-
wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
-
naruszających dobra osobiste Sprzedawcy lub osoby trzeciej;
-
używając wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe;
-
przygotowanych na zlecenie przez firmy świadczące usługi związane z opiniami w internecie.
-
Sprzedawca dokonuje weryfikacji opinii pod względem zgodności z Regulaminem oraz, czy pochodzą od Klientów, którzy rzeczywiście nabyli i używali Towar, w szczególności poprzez umożliwienie umieszczenia opinii:
-
osobom, które podały imię (lub imię i nazwisko) oraz adres mailowy;
-
zarejestrowały Konto klienta;
-
udzieliły opinii poprzez specjalnie dedykowany link udostępniony przez Sprzedawcę
-
W przypadku zamieszczenia opinii niespełniającej wymagań przewidzianych w Regulaminie Sprzedawca może odmówić publikacji opinii lub ją usunąć.
-
Reklamacja związane z publikowaniem i weryfikacją opinii można składać na adres Sprzedawcy:
-
pocztowy: Klub Spotkanie Mariusz Kwiatkowski, ul. Chrobrego 17, 41-500 , Chorzów.
-
e-mail: sklep@klubspotkanie.pl
-
Składając reklamację podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych, co ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
-
Administratorem danych osobowych osób publikujących opinie jest Sprzedawca.
XVII. POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW
-
Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.
-
Oświadczenie Sprzedawcy o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez Sprzedawcę na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany.
-
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
-
Konsument posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów w tym do:
-
zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego;
-
zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej;
-
uzyskania bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
XVIII. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
-
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
-
Dane osobowe zbierane są w celu realizacji Umowy sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym, otrzymywania newslettera.
-
Odbiorcami danych osobowych Sklepu internetowego mogą być:
-
w przypadku dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
-
w przypadku wyboru sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
-
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia.
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://klubspotkanie.pl/news/n/134/Polityka-prywatnosci.
XIX. PRAWA AUTORSKIE
Wszelkie prawa do Sklepu internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na stronie internetowej Sklepu, z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich, należą do Sprzedawcy. Korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
XX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj. zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
-
W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. Usługę prowadzenia Konta) zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384¹Kodeksu Cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca ma prawo odstąpienia od umowy.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.